Disneynature: Chimpanzee
Deep in an African forest lives a family of chimpanzees, including a baby named Oscar. Displaying the playful curiosity and ingenuity of fellow primates, Oscar and his family navigate the forest's complex territory with relative ease. Usually, the world is a playground for Oscar and his young comrades, but when his family encounters a rival band of chimps, he is left to fend for himself. However, a surprising ally steps in and changes Oscar's life forever.