Eight Legged Freaks
The residents of a rural mining town discover that an unfortunate chemical spill has caused hundreds of little spiders to mutate overnight to the size of SUVs. It's up to mining engineer Chris McCormack (David Arquette) and Sheriff Sam Parker (Kari Wuhrer) to mobilize an eclectic group of townspeople into battle against the bloodthirsty eight-legged beasts.