Elvis on Tour
The spotlight turns on Elvis Presley ... the man and the legend ... the past and the present ... in this special presentation revealing the relationship between the star, the people close to him and his devoted concert fans. The King of Rock 'n' Roll was a legend at an age when most young people are trying to decide what to do with their lives. On the way to a permanent niche in history, the real story of his beginnings and rise were obscure. Now, for the first time, the original rocker shares a personal part of himself with the public. With a national concert tour as musical and visual backdrop, Presley's life crosses the screen, highlighted by the star's own recollections in this riveting study of a modern legend.