Eye for an Eye
Harried working mom Karen McCann (Sally Field) is stuck in traffic, talking on the phone to her teenage daughter at home, when she hears an intruder break into the house and murder her child. Although the killer (Kiefer Sutherland) is arrested, a legal technicality leads to his release. Despite the best efforts of her patient husband (Ed Harris), a sympathetic police detective (Joe Mantegna) and a victims'-rights counselor (Charlayne Woodard), Karen becomes obsessed with taking revenge.