Forget Paris
Waiting at a restaurant for their married friends Mickey (Billy Crystal) and Ellen (Debra Winger) to arrive, a group of friends shares the story of Mickey and Ellen's relationship with Andy (Joe Mantegna) and Liz (Cynthia Stevenson), a soon-to-be-wed couple. When NBA referee Mickey travels to Paris to bury his father, the casket is lost by the airline. The employee tasked with helping Mickey is Ellen. The incident brings them together, but a number of things threaten to pull them apart.