Grosse Pointe Blank
After assassin Martin Blank has trouble focusing on his work, resulting in a failed assignment, he returns to his hometown, Grosse Pointe, Mich., for his 10-year high school reunion. There he meets Debi Newberry, an old girlfriend whom he stood up for the prom. Martin's secretary sets up a hit for him while he is in town, but Martin starts to reconsider his life. Meanwhile, he is hounded by an unstable rival hit man, Grocer.