Gutshot Straight
A professional poker player, Jack Daniel, gets in with the underworld when he takes a wager proposed by Duffy, a mysterious gambler. In order to protect his family and himself, Jack must outwit Duffy’s cunning brother Lewis and scheming wife May as each attempts to force him into murdering the other. Jack seeks the help of Paulie Trunks, a loan shark looking to collect on Jack’s poker debts, who might want to protect his investment.