Herbie Rides Again
By not letting him buy her house, Mrs. Steinmetz (Helen Hayes) foils the plans of Alonzo Hawk (Keenan Wynn), a property developer who wants to build a shopping mall in downtown San Francisco, so Hawk plots to force her out. While helping his uncle Alonzo, Willoughby Whitfield (Ken Berry) discovers a special Volkswagen Beetle and falls for Nicole (Stefanie Powers), Mrs. Steinmetz's niece. After they discover Alonzo's plans, it's up to Mrs. Steinmetz and the extraordinary Beetle to save the day.