Hip-Hop X Siempre
In celebration of the 50th anniversary of Hip-Hop, this documentary from Amazon Music explores the contributions of Latinos to the movement. Featuring interviews with Fat Joe, N.O.R.E., Residente, B-Real of Cypress Hill, Tony Touch, Snow Tha Product, Myke Towers, Villano Antillano and many more.