Hope Springs
British artist Colin Ware (Colin Firth) discovers that his fiancée, Vera (Minnie Driver), is going to marry another man. Distraught and despondent, he gets on a plane for America and ends up in the tiny town of Hope in New England. At first, Colin is depressed, but he soon finds more than a shoulder to cry on when his innkeepers introduce him to Mandy (Heather Graham), a beautiful nurse. All's going well and Colin has almost forgotten his old flame until Vera shows up with a surprise of her own.