Hot Air
From the director of CLICK, THE WEDDING SINGER, ZOOKEEPER and THE WATERBOY and the producers of MARGIN CALL, HERE COMES THE BOOM and BLENDED comes a comedy about unlikely bonds that will have you questioning your positions, beliefs and ultimately your own legacy. Popular right-wing radio host Lionel Macomb (Steve Coogan) has his perfect world turned upside down when his 16-year-old niece, Tess (Taylor Russell), shows up seeking help with a family crisis. In Tess, Lionel has finally met his match: a smart, determined, brazenly honest sparring partner who forces Lionel to confront the complicated family he left behind. As this unexpected bond develops, Lionel must decide whether to rethink the power of his words and legacy. Will he open himself up to a new responsibility and connection?