Ice Story
The good queen Morozana rules the Land of the Cold, where they make ice cream for the kids. Suddenly this world is taken over by the villain Icicle, so a girl Varya, a boy Artem and his Grandpa come to the aid of the locals. After the victory, they restart the conveyor belt to create ice cream for children to bring joy to others.