Iggy Pop: Montreux Jazz Festival 2023
You can’t miss Iggy Pop’s "Live at Montreux Jazz Festival 2023". This concert recording is essential and celebrates the remarkable career of one of the most relevant artists of our time. On July 6th, 2023, Iggy Pop returned to the Montreux Jazz Festival with a seven-piece band and captivated the sold-out Stravinski Auditorium with a career-spanning set. He performed tracks from his time with The Stooges, his albums "Idiot" and "Lust for Life", "New Values", as well as songs from his most recent release, "Every Loser". This marked Iggy’s third appearance at the Montreux Jazz Festival, captured on film by the festival’s team.