In God's Hands
Three friends -- Shane (Shane Dorian), Keoni (Matty Liu) and Mickey (Matt George) -- are professional surfers who travel the world, searching for the perfect wave. They begin in the South Seas with Madagascar, and then head over to Bali and Hawaii. Along the way, they have a wonderful time, meeting women and enjoying life -- but they also experience tragedy when one of their friends dies in a surfing accident. Still, that doesn't deter them from the thrill of riding the waves.