Inconceivable
Angela develops a friendship with a mysterious woman named Katie and offers her a job as a live-in nanny. The natural bond soon turns into a dangerous obsession as Katie becomes overly attached to the family's young daughter. Enduring lies and manipulations, Angela and her husband realize that sweet Katie is actually trying to destroy their family from within.