James Taylor: Live at the Beacon Theatre
Recorded in support of the 1997 album Hourglass, James Taylor's Live At The Beacon Theatre features the legendary singer-songwriter on a spirited journey through his acclaimed catalog. This set features footage not seen in the original PBS broadcast.