Jay Pharoah: Can I Be Me?
Jay Pharoah, Saturday Night Live cast member for six years, brings you his latest and greatest special, Can I Be Me? This special includes some of Pharoah’s greatest celebrity impressions including Chris Rock, Dave Chappelle, Bernie Mac, Jay-Z, Kanye West, Katt Williams, Barack Obama, and many more!