Jerry West: The Logo
He built dynasties, broke barriers, and became the silhouette that defines the game. But beneath Jerry West's legendary NBA legacy was a man haunted by perfection and pain. Through rare interviews with family and basketball icons, this documentary reveals the complex truth behind The Logo.