Juliet, Naked
Annie is stuck in a long-term relationship with Duncan – an obsessive fan of obscure rocker Tucker Crowe. When the acoustic demo of Tucker's hit record from 25 years ago surfaces, its release leads to a life-changing encounter with the elusive rocker himself. Based on the novel by Nick Hornby.