Jungle Fever
A married black lawyer named Flipper (Wesley Snipes) begins an affair with Angie (Annabella Sciorra), his white secretary. When the news is leaked through an acquaintance, Flipper's wife (Lonette McKee) kicks him out of the house. Flipper decides to begin courting his mistress, only to be greeted by disapproval from friends, family and even strangers. The relationship continues to be strained in a society not ready to accept it, and people are hurt during its inception.