Kiss Me Kate
Brush up your Shakespeare. Start quoting him now. Brush up your Shakespeare. And the women, you will wow! One of the greatest Broadway musicals of all time comes to the screen in this star-studded adaptation of Kiss Me Kate. In a witty musical-within-a-musical of a play-within-a-play, composer/lyricist Cole Porter (Ron Randell) stages a singing-and-dancing version of Shakespeare's "The Taming of the Shrew." His leading man, Fred Graham (Howard Keel), has promised a role to his girlfriend, Lois Lane (Ann Miller), but Porter has written the starring role for Graham's ex-wife, Lilli Vanessi (Kathryn Grayson). Now, on opening night--with a full house in the theatre--a bouquet of flowers is delivered to the wrong dressing room: Romantic relationships will change; singing mob enforcers (James Whitmore, Keenan Wynn) will threaten; and Vanessi and Graham will realize their love has never waned ... all before a paying audience.