LEGO Scooby-Doo! Blowout Beach Bash
Mystery, Inc. heads to Blowout Beach for a real swinging beach party. But when the Ghost Pirates threaten to harsh the good vibes, it's up to the Scooby Gang to get the party back on track and save the day!