Life Like
In this futuristic thriller, Sophie (Addison Timlin) and James (Drew Van Acker) purchase a lifelike robot to cook and clean at their sprawling new home. At first, android Henry is quiet and hard-working, but as his artificial-intelligence programming kicks in, he starts to anticipate the couple’s needs and desires, ones they themselves cannot fully understand. Will Henry’s terrifying behavior destroy Sophie and James’s relationship — and their lives?