Mafia Mamma
MAFIA MAMMA follows an insecure American woman (Toni Collette) who unexpectedly inherits her grandfather’s mafia empire in Italy. Guided by the firm’s trusted consigliere (Monica Bellucci), she hilariously defies everyone’s expectations, including her own, as the new head of the family business.