Masumiyet
Yusuf, released from prison after having served a ten-year sentence, goes to Izmir to visit his sister. Facing past family troubles and having no other place to go, he settles down in a cheap, run-down hotel. Soon, his path crosses with that of a strange family. In Yusuf’s struggle to survive, Bekir, Ugur and their daughter, Cilem, are initially a glimpse of hope, which, later on, turns into a devastating destiny.