Max 2: White House Hero
Max is assigned to the White House while Butch, the secret service dog, is on maternity leave. He meets TJ, a 12 year old boy, who is the President’s son. Due to his father’s high profile, he is trying hard to fit in and lead a normal life. During a state visit by the Russian President and his daughter, Alexandra (Alex), TJ is asked to accompany her, during their stay. TJ befriends Alex, but when they get into trouble, Max comes to the rescue!