Mika: Sinfonia Pop
Filmed in the elegant surroundings of the 19th century Teatro Sociale in Como, Italy, this amazing show features MIKA performing all his best-loved songs accompanied by a full orchestra conducted by Simon Leclerc. The show is a perfect fusion of pop and orchestral and includes tracks from his most recent album, the critically acclaimed “No Place In Heaven,” alongside hits from across his hugely successful career. As ever, MIKA is a charming and amiable host and is clearly in his element interacting with the orchestra and conductor Simon Leclerc. This is a magical performance captured in beautiful surroundings and not to be missed.