Moth
After the tragic death of his daughter at the hands of a local joyrider, Ciaran returns to his taxi to work a night shift. His night takes a sudden turn when he sees the boy responsible for his daughter's death and follows him. Ciaran is soon forced to face the complicated reality of revenge while coming to terms with the grim reality of his own grief.