Moving
After civil engineer Arlo Pear (Richard Pryor) loses his job following a corporate merger, he must sell his house and move with his wife, Monica (Beverly Todd), and daughter, Casey (Stacey Dash), 2,000 miles from small-town New Jersey to Boise, Idaho. Unfortunately, the moving company -- led by slippery, fast-talking Perry (Robert LaSardo) -- has other ideas. When the movers go AWOL with the Pear family's belongings in the midst of the journey, Pear decides to take matters into his own hands.