Mr. Deeds
Longfellow Deeds is a sweet, lovable guy leading a simple but happy life in the tiny hamlet of Mandrake Falls, New Hampshire. Life is good at the small town restaurant until two corporate execs bring news that Deeds is about to be rolling in a different kind of dough. A long-lost relative has left him an inheritance of 40 billion dollars along with the largest media company in the world. It's a fish out of water, rags-to-riches story that has local tabloid reporters salivating.