Naqoyqatsi
The long-awaited sequel to the groundbreaking films "Koyaanisqatsi" and "Powaqqatsi." Filmmaker Godfrey Reggio once again takes us on an emotional journey that highlights the profundities embedded in our everyday lives. In this final installment of the Qatsi trilogy, Reggio chronicles with breathtaking imagery the most significant event of the last five thousand years: the shift from a world organized by the principles of nature to one dominated by technology, the synthetic and virtual.