Ne Zha
Produced by Jay Chou. Racing simulator champion Du Jieke joins the Lions team and challenges the formula 1 championships for his passion for driver Lu Lili. The Lions team has a strong opponent and conflicts to resolve. In the fierce battle, they will regain their original aspirations.