Olympia 1995
In 1995, Michel Sardou gives a series of shows to present his new album Selon que vous serez etc. 113 shows sold out during 5 months to the Olympia, the recital hall where he had not played for 20 years and where he chose to get closer to his audience. With new musicians, Sardou interprets less known songs as Parlons de toi, de moi, Verdun, Le Successeur; five titles of its last album, Déjà vu, Selon que vous serez, Le monde où tu vas, Ma première femme, ma femme and Putain de temps. We also find his hits tubes Musulmanes, Afrique adieu ou Les lacs du Connemara and a new title Je me souviens d'un adieu.