Phineas and Ferb: Mission Marvel
The fate of the Tri-State area - and the world - hangs in the balance as agent P and Danville's most dynamic duo team up with four of Marvel's greatest Super Heroes - Iron Man, Hulk, Thor and Spider-Man. It’s thwarted-business-as-usual for Dr. Doofenshmirtz – until a blast from his “Power-Drain-Inator” ricochets off of Phineas and Ferb’s space station, hitting Spider-Man, Iron Man, the Hulk and Thor. Now the kids must restore the Super Heroes’ lost powers before a group of dastardly super villains destroy the planet! Fortunately, Nick Fury and S.H.I.E.L.D. are also on the case, together with O.W.C.A.’s top agent, Perry the Platypus. Aren’t Phineas and Ferb a little young to help avert a potential disaster? Yes. Yes they are!