Pitch Perfect 2
It's been three years since the Barden Bellas became the first all-female group to win a national title. All seems well until a botched Lincoln Center performance for the president leads to a scandal that strips them of their performing duties, causing internal tension and strife. With the world championships on the horizon in Copenhagen, Denmark, the women must get their act together for their one and only shot at redemption.