Police Killing
On the outskirts of the city, a car is riddled with bullet holes, some the size of a fist. You’d think it was a gangland shooting, but these bullets were fired by the police, and the passengers were unarmed teenagers. In Rio de Janeiro, more than 16,000 civilians have been killed in police operations over the past twenty years, all in the name of self-defense. This powerful and disturbing film follows the mothers of these victims as they fight for justice against a corrupt and brutal system.