Poor Greg Drowning
Greg is a love addict whose girlfriend left him for their couples therapist. Depressed, heartbroken, and unemployed, Greg must find a roommate to help pay rent. But Greg scares all potential roommates away, except for a girl named Peyton who moves in and whom Greg falls madly in love with.