Puffins Impossible: Action Pack 17
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 17 includes 3 amazing episodes: A true treasure, Mock rock and Otto's new groove. A true treasure: The puffins are doing their best to try to entertain Tic, including the organization of a great scavenger hunt. But they won't be the only ones searching for the treasure. Mock rock: Tic is so proud of the golden nugget that he had found. But boasting about it got Otto's attention and now Otto wants some of that for himself. Otto's new groove: Invisibility is Otto's newest trick and he is pulling out all the stops to capture the puffins. Tac is the one that escapes, but can he fight what he cannot see and rescue his friends?