Puffins: Shorts Collection 33
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 33 includes 4 amazing episodes: Say sorry, Oxy phone home, UFO attack, Disco Party Say sorry: Toxy is upset with Oxy about his compulsive munching habits. But Didi and Pie will make them patch up. Oxy phone home: Oxy and Toxy are missing their home, but aren’t able to contact their momma. Will the Puffins manage to help them? Ufo attack: By mistake, Bertha and Leopold activate Toxy's spaceship: how will they be able save themselves from the alien threat? Luckily the Puffins are there to help! Disco party: Puff finds Oxy's flying saucer, and, convinced that he knows how to maneuver it, clambers aboard. But the spaceship seems ungovernable.