Queen Rock Montreal
In November 1981, with “Under Pressure” topping the charts in the UK, Queen arrived in Montreal following dates in Japan and their record-breaking tour of Latin America. It was to be the only concert by Queen that was ever shot on film. Always a great live band, with arguably the greatest frontman of all time in Freddie Mercury, they excelled themselves with the cameras rolling. The picture has been digitally restored from the original film and the sound has been newly mixed and mastered for DTS Surround Sound and PCM Stereo from the original multitrack tapes.