Radio Kobanî
The extraordinary story of a young reporter in war-torn Kobanî. Out of the smoke and dust of battle came Radio Kobanî, the brainchild of 20-year-old Dilovan. A young Kurdish woman, Dilovan took it upon herself to document the final days of IS control, and the stories of refugees returning to their flattened homes. Despite her harrowing experiences, Dilovan's positivity is resilient. Her belief is vindicated by the strength of Kobanî's citizens and their capacity to collaborate in the face of destruction.