Red Riding Hood
Young Valerie (Amanda Seyfried) feels torn between two men. She loves Peter, but her parents intend that she marry wealthy Henry. Valerie and Peter are going to run away together, but her sister is killed by a werewolf before they can put their plan into action. The villagers call on the help of Father Solomon (Gary Oldman), a famous monster hunter who warns that the beast takes human form by day. Then Valerie suspects that the werewolf is someone she loves.