Remembering Tina Turner
The sad passing of the legendary Tina Turner shines a new spotlight on her illustrious career and undeniable star quality. The legacy of Tina Turner is that of a trailblazer, an icon and a rock-n-roll legend. She will forever remain..simply the best.