Rescue Squadron
Lt. Stratton of the 4th Emergency Rescue Squadron leads a deadly mission to save the lives of nine downed airmen adrift in enemy waters in the South Pacific during the carnage of WWII. Gripping action showcases the bravery of this squadron who faced overwhelming odds to bring their brothers home.