Romeo Is Bleeding
Jack Grimaldi (Gary Oldman) is a cop who offers tips to the Mafia for money, and cheats on his loving wife with a young mistress. His life changes when an Italian mob boss, Don Falcone (Roy Scheider), asks him to kill Mona Demarkov (Lena Olin), a Russian assassin. But Mona escapes from Jack's grasp at every opportunity, leaving him to face dire consequences, dragging him into a lethal game of cat and mouse and manipulating him into carrying out otherwise unimaginable acts.