Saving Santa
Fire up the engines and grab the reins! At the top of the North Pole, Bernard (Martin Freeman), a low-ranking Elf in Santa's organization, dreams of one day joining Santa's elite team of great inventors the very elves who make the magic of Christmas possible! But when one of Bernard's wacky inventions accidentally reveals the secret location of Santa's workshop to an eccentric billionaire scoundrel (Tim Curry), Santa and Christmas itself are in jeopardy - leaving Bernard to time travel (again and again) to rescue Santa in time for Christmas!