Saw VI
Special Agent Strahm is dead, and Detective Hoffman has emerged as the unchallenged successor to Jigsaw's legacy. However, when the FBI draws closer to Hoffman, he is forced to set a game into motion, and Jigsaw's grand scheme is finally understood.