Scooby-Doo! Return to Zombie Island
Join Scooby-Doo, Shaggy and the Mystery Inc. gang as they win a vacation of a lifetime and attempt to put their mystery solving days behind them. As soon as they arrive to the tropical island, Velma, Daphne and Fred can’t help but notice how strangely familiar this island is, to a terrifying trip they once took decades ago. They soon find out paradise comes with a price when they encounter an army of zombies! Hop on board and travel with Scooby-Doo and the gang, as they unearth the mystery of Zombie Island in an original movie adventure!