Scrooged
In this modern take on Charles Dickens' "A Christmas Carol," Frank Cross (Bill Murray) is a wildly successful television executive whose cold ambition and curmudgeonly nature has driven away the love of his life, Claire Phillips (Karen Allen). But after firing a staff member, Eliot Loudermilk (Bobcat Goldthwait), on Christmas Eve, Frank is visited by a series of ghosts who give him a chance to re-evaluate his actions and right the wrongs of his past.