Serendipity
In the course of one magical evening, Jonathan and Sara meet unexpectedly, then part ways, determining that fate will guide their future if they're meant to be together. Years later, both engaged to other people, they continue to wonder if, despite time, distance and the obstacles that conspire to keep them apart, they will one day meet again. Destiny, with a sense of humor is just one of this critically acclaimed film's charms, starring John Cusack and Kate Beckinsale.